Sunday, November 30, 2008

Booth di Menara TM

Salam kpd semua kwn bloggers....
Ni nk habaq report psl booth jualan aku kt Menara TM 24-28 Nov 2008 (last week)
booth kt menara tu merupakan 1st booth aku ler (biasanya nego kecik2 kt alam maya & kwn2 kt skoloh jah)....aku dpt chance nego ni dr org TM ler...ada ler kenal2 org sbb bkn senang nk dapat tapak...smpaikan last day pun ada org still tanya psl tapak...siap nk bayar double rent lg...

booth aku plok dapat kt tmpt best punya..dpn pintu masuk level -1...(org kuar masuk nk g makan)...ni aku sertakan gmbr2 yg smpat aku snap masa xbusy...ms org ramai..mmg xsmpat nk snap...


ni gmbr 1st day kami nego...siap import assistant dr kg lg (sapa lg..my twin ler)...bnyk kekurangan ms ni....tmp gantung tudung tarak sbb ms nk g beli hr ahad sblm tu kedai tutup...

mcm2 kami jual baju batik kemeja, kain batik pasang, brooch, tudung, frozen & kek (kwn punya)


suka btol possing si twin ni...siap peace lg...aku laks...kontrol...hi..hii...



tu dia tuan cup cake & kek coklat....kak riza namanya..boleh wat tempahan...klu nk tgk kt sini
www.flickr.com/photos/cuppasweetz/

gmbr candid..

Hari ke 2....kami bergmbr ngan Along Razak....kenalan kt situ...masa ni booth dh nmk lain c kit sbb dh ada tmpt gantung tudung kt sebelah kiri tu...korang nmpk x frame gmbr kt blkg aku tu...tu diana yg buat crosstich menggunakan manik....kakak aku yg kuar modal tp xlaku...ramai yg puji lawa...(mahal ker rm 399...harga boleh kurang...maybe bkn time raya ni kot)


ni time diana busy promote frozen...hu..hu..mmg laku esp.sardin roll....siap ada org booking utk esknya....mmg best jual frozen...(made from Klang)

Ha..ha..ni gmbr bonus...dh lama xjumpa kwn aku ni..nora (single & available...lawa woooo)...baru jer tukar keja 2 weeks kt mercedes benz di menara telekom...rindu sgt...


ni jer gmbr2 yg sempat aku snap (masa xbusy)....klu ms busy tu mmg xterlayan..nasib baik kak ipar dtg tlg ms lunch hour...Puan baiti....dia ler yg jd driver aku ke sana sini...tg so much sis...nk tgk gmbr dia....mmg sporting


Baiti & Erwan

TQ so much...mmmuuuuahhhh

Sekian..jumpa lg nanti....i`allah 15 disember di menara...