Tuesday, November 11, 2008

Smach Kita..

Masa aku blk kg last week..aku godek2 comp..terjumpa ler gmbr2 lama ms zaman skoloh dulu...(rupa2nya diana dh scan gmbr tu..dulu mana mampu beli digital camera@ xde lg ek...lupa daaa)..bestnya bila ingat kenangan dulu (mcm2 perasaan, ada happy,sayu,sedih,...uiii...rasa nk putar blk masa tu..)...act bukannya apa...aku nk blajor btol2..nk ambik blk spm..w/pun aku dpt pangkat 1 SPM tp still xpuas hati..klu boleh nk dpt under 10...hi..hi...semua dh berlalu..yg tinggal hanyalah kenangan terindah mcm lagu kumpulan Samsoon....Kenangan Terindah (lagu pebret ms putus cinta..hi..hi)..

Layan.....

Aku yang lemah tanpamu
Aku yang rentan karena
Cinta yang tlah hilang darimu
Yang mampu menyanjungku
Selama mata terbuka
Sampai jantung tak berdetak
Selama itu pun
Aku mampu tuk mengenangmu
Darimu...
Kutemukan hidupkuBagiku...
Kau lah cinta sejati
Ooh...

chorus:
Bila yang tertulis untukku
Adalah yang terbaik untukmu
Kan kujadikan kau kenangan
Yang terindah dalam hidupku
Namun takkan mudah bagiku
Meninggalkan jejak hidupku
Yang telah terukir abadi
Sebagai kenangan yang terindah
Ooh...

Darimu kutemukan hidupku
Bagiku kaulah cinta sejati
Chorus

Ok ler....continue cite kt atas..kt bawah ni aku nk kwn2 tgk blk gmbr2 kenangan ni..sob...sob...uwaaaaa....


Kelas aku 1/5


Girls..ada yg still contact tp ramai yg sepi tanpa berita..

My Bestfriend...miz u all...hu..hu..
Jaws, k chik, k chek, zaitu, erra, ola, jema

Celebrate b`day Kinah with classmate ..kt mana ler kinah & sharida

Tgk pertandingan kawad kaki...bangga aku ms ni..diana menang best 'shouter'
(ntah apa nk sebut..yg bg comand kawat tu)

Jamuan raya..hero2 smach


Konvo kita ler..


Rasanya 1st reunion kita ek

Sekian utk RINDU YG TERAMAT..