Monday, December 22, 2008

karipap oh karipap..

apa ada pada karipap....???
act aku tgh makan karipap (lebihan frozen food yg aku jual).....
bnyk jenis karipap k dunia ni....tp mlm ni aku rasa karipap yg dh selamat dimakan ni mmg paling sedap dimakan(mmg sedap pun).....aisey....knp?.....



sebab..


aku lapar le weh...aku ngadap laptop ni dgn meniarap (xsopan & xelok langsung...act malas dok kt meja)...tiba2 aku rs pening lak ..mungkin ngadap laptop lama & dekat ngan skrin lak tu...
so utk hilangkan pening aku g le dapur(alasan pening)...tgk peti ais ada lg lebihan karipap yg aku goreng petang td utk diana & anak sdara....apa lg..goreng aje ler.....ada 3 keping jer...mmg licin...aku rs kalu ada lg mmg abis..gmbr lak xsempat ambik sebab lapar sgt sebab aku mkn nasi pkl 5 pm td....makin gemot ler lps ni...

na tambah c kit...hr tu 15-19 december aku nego kt menara telekom lg....aisey....xbnyk untung mcm bln lepas lor...ramai sgt penjual tudung ni...tp xpe....ni ler risiko nego kan...

nway...aku enjoy dgn apa yg aku buat...