Friday, April 3, 2009

2nd & third kebun jagung

Di suatu petang yg hening...slps aku wat latihan rmh sukan...g le jenguk batas2 jagung ni...wah...terlompat aku...benih jagung dh menjadi batang & dh kelihatan daunnya...tp kecik lg ler....




Dan terhasil le gmbr ni...hr ini dlm sejarah..hasil tangan2 kami...



ni plak esoknya....Lily tgh isi air utk siram anak2 pokok..rajinnya lili


sblm siram kna ler tanggalkan sungkupannya...abg long/abg biola tgh tunjuk skil melipat


Dan betapa rajinnya aku ambil penyiram dr lily...utk siram anak2 pokok ni...hik..


puteri-puteri cangkul yang rajin2


org wat preparation nk gaul tanah...kami possing dulu...



Ni pun sama....oni,nur,lili tgh maintain cun

aku bersedia nk tunjuk skill mengaul tanah...xsabar tp kejap je bleh pegang..mat yie sibuk nk rajinkan diri gak pegang scoop tu...aku pasrah....hik

Ni mase nk gembur tanah dlm pasu...lili bgtau dia suka tgk gmbr ni sebab kami nmpk putih (w/pun hitam manis..hik)...nur, kak anne,aku & lily


tu jer ler....layan aje...