Tuesday, April 28, 2009

tag from eriy

salam..

hr ni nk jwb tag dr eriy...sori mori ler...lmbt benor jwbnya...

1) anda perlu printscreen wallpaper andayang tengah gune skang jngan tipu2 ek x



hi..hi...aku xprintscreen pun eriy..pakai upload jer...ni ler gmbr aku ms sek rendah..sek keb pangkal mak wan...


2) bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...

suka sgt gmbr ni....sbb aku rs aku comel dlm gmbr ni...eke..ke...ke...hi...hi...xle...sbb ms ni ler permulaan aku rasa nikmat bljr...pakai skirt plop tu..loni dh xleh..haram...aurat perlu dijagakan..klu xsilap aku gurubesar kt tgh tu jer masih ada...2org cg lg tu..aku rs dh kembali kerahmatullah...semoga dirahmati allah..amin


3) tag 10 people...ni nama yg aku nak kasi...


nk bg kt sape ni ek...tag rauhunt, kak yus, amylynk, zaitu....(xckup 10 plop...xpe ler ek)